28.03.2009

en deilig lørdag!!!!!

Ja i dag har værmeldingen slått feil!!! Skyet og grått lød vel dommen i går, men nei da, våknet i dag til fantastisk fint vær. Så dagen ble brukt i hagen, ryddet og klippet, tømt kompostbingen osv. Gikk ut i 10 tiden og gikk inn igjen kl 18. Det var herlig, håper morgen dagen blir bra også.Hadde håpet på grilling i dag, men kullet ble brukt opp i fjor. Det må vi få i hus i tilfelle lysten og været skulle melde seg igjen.
Vi har ett tre som vi må få rettet opp igjen etter en aldri så liten rothvelt. Det får vi ta i morgen etter fotballturneringen til Adrian, ellers får jeg finne noe å gjøre ute mens gutta er opptatt med fotballen. Vanligvis er jeg med men det er litt tidlig i morgen, så jeg og Sturle får holde oss hjemme. Ida er hos bestemor, siden vi har lånt fetter Andre. Guttene har vært mye ute i dag, trampolinen(verdens styggeste hagepynt) er på plass igjen. Greit å få dem vekk fra spillingen en stund, selv om hagen blir helt utskjemt av det store stygge monsteret:) :) :)
Tenkte å få snekret en liten sandkasse, disse ferdig snekra sakene man får kjøpt varer ikke så lenge. Får ta det en dag Roger har tid å hjelpe meg litt. Planene er klare og jeg har så smått begynt på den. Ellers skulle jeg snekret meg noen kasser til plantene, men det er vel god tid til sommeren enda, eller?????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar