12.01.2009

Trøtt



Jammen blir man trøtt av å gå i arbeid, litt tidlig å stå opp kl 6. Klarer ikke å komme meg i seng på skapelig vis. Det er rart hvor fort man kommer ut av rytmen, selv om jeg har vært hjemme lenge har jeg vært oppe tidlig. I jula kom alle i ulage, til og med ungene sov til ni og halv ti på morgenen.
Var som sagt i drivhuset i går, det såg veldig bra ut. Har en peon, som jeg tok litt rotstiklinger av i høst. Måtte jo pirke litt i dem i går og det ser faktisk ut som det var ett vellykket prosjekt. Nå har jeg jo bare den ene, ikke sikker på hva den heter. Planen er at jeg skal skaffe meg noen fler,tror faktisk jeg kjøpte meg en i høst også. Har stor hage og mye ledig plass enda så det gjør ikke noe om jeg har flere av en sort. Synes egentlig de er litt dyre, spes om jeg skal kjøpe flere på en gang. Ellers har jeg sett over frø beholdningen, jeg tror jeg må få tak i flere Lobelia frø. Kanskje jeg skal ta det i morgen, kunne egentlig tenkt meg flere frø fra Clematis også. Trodde jeg var ferdig med å handle, men jeg får få fingen ut og gjøre meg ferdig.

1 kommentar:

  1. Ikke lett det der med døgnrytmen. Jeg fungerer ikke særlig godt uten søvn. Idag burde du ha en titt på Hagegal. http://www.hagegal.no/hagefora/viewtopic.php?f=33&t=32430 Hi,hi.

    SvarSlett