24.01.2009

Arbeidshelg og frøboks!!!

Ja så er det arbeidshelg, gikk fint i dag. Stille og rolig på jobb, middag til 150 elever og utlevering av koldtbord. Det er helt greit å jobbe helg, spes når jeg kun har dagvakter. Ellers ventet frøboksen på meg da jeg kom hjem i dag, har pløyet gjennom og plukket ut litt. Gikk egentlig fort, jeg må være litt kritisk med tanke på alle frøene jeg har sådd og kjøpt. Det lå en liten pakke fra Impecta i posten også. For det meste sommerblomster, må ha litt av det også.
Storebror i huset skulle på liggebesøk i dag, men da leggetiden nærmet seg ville han hjem igjen. "Jeg savner mamma og Sturle"(som er lillebroren i huset). Litt synd, han hadde nok hatt godt av å prøve å ligge borte for en natt. Men det varmer jo en mors hjerte, godt han ikke blitt så veldig stor enda. Han er ikke mer enn 7år, en skikkelig god gutt. Han er ikke flau over å si fra heller, noen av kompisene synes nok han er litt pysete. Mens mor er glad over at han våger å si fra, håper det vedvarer. Jeg husker selv hvor vanskelig det kunne være. Han er ikke noe pingle altså, men er ikke redd for å si fra når det er ting han ikke vil.
Søsteren på 4år er på overnatting hos svigermor, de koker godt i lag. To fine tupper begge to. Ungene pleier å få være der alene med henne, de bytter på det og glemmer ikke hvem det er sin tur neste gang. Så da var det kun minsten igjen litt godt for han og oss. Litt senere i seng og masse kos. I morgen er det jobb, 7 er en smule tidlig, men så er jeg tidlig hjemme igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar