15.12.2008

Julehandel


Har handlet en del gaver i dag, har bare litt plukk igjen men det er som regel det jeg bruker mest tid på. Alltid de samme som står igjen hvert år. Nå gjenstår noen flasker vin, og gavene til barna våre. Har bakt det jeg ønsker, kjøpt inn julematen, men mangler tre. Har ikke pynta huset heller, er alltid like treg. Siste mann å finne det frem, og første mann vekk med det. Er greit i rute, men har ikke tenkt å hvile før alt er klart. Skal kose meg med ungene når de har fri og da skal alt være i hus. I morgen blir det mer handling, forhåpentligvis for siste gang før jul. Listen er nesten ferdig krysset ut så det er håp. Som juletreet her følte jeg meg da jeg kom hjem fra handling i dag. Satser på at jeg er bedre forberedt i morgen. Jeg blir faktisk skikkelig uvel av å gå rundt i butikker. Masse lyder, lukter og inntrykk. Sure kunder, farlige bilister og i det hele tatt. Da vi kom i Åsane i dag krydde det med folk ganske tidlig. Får legge meg så er jeg uthvilt i morgen, skal ha gubben med og det er ikke bare bare.

2 kommentarer:

  1. Flott innlegg og lett å kjenne seg igjen i, jul er ikke for "pyser".

    Bildet var flott og jeg likte best de søte små lilla som gjemte seg bak....

    SvarSlett
  2. uff, kjenner den følelsen så altfor godt igjen... Butikker er pyton uansett når på året det er, vlæærk!
    Jeg har også vært avgårde og fått gjort unna masse i dag og jeg føler meg ganske slik som den tegningen beskriver. Dessverre må jeg nok ha en liten tur til

    Ønsker deg en stressfri og fin førjulstid!

    SvarSlett