04.10.2008

Ryddet i garasjen..

Endelig ble det gjort, utrolig hvor fort det hoper seg opp. Vi har desverre lett for å bare stue inn i den. Går rimelig kjapt å rydde også, men det er kjappere å bare lukke portene...... Ryddet rundt i hagen også, fikk tømt en del potter. Fikk planter fra Sangesland her om dagen. Håper været er ok i morgen så jeg får satt dem i jorda. Trist i hagen nå, har ikke plantet så mye som er pent på denne tiden, det er noe å tenke på til neste år. Ellers ser det ikke ut i drivhuset, har truet inn en del planter for å redde dem for evnt frost. Kanskje det er der jeg får tilbringe morgendagen. Ellers er været pent på dagtid og skikkelig forblåst om kveldene. Da er det deilig å tenne telys og kose seg i sofaen. I kveld blir jeg helt alene når småene er lagt, gubben skal på Vassend Gutane eller hva de heter. Ikke helt etter vår smak men de har solgt over 2000 bill i helgen så det blir sikkert kjekt å treffe masse kjentfolk. Gleder meg til å kose meg i ro og fred etter gammelt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar