26.10.2008

Litt av et vær.



Med det været som har vært i det siste har det blitt dårlig med haging. I går var det riktig ille og trampolinen måtte ned. Har snakket om det lenge men det har blitt utsatt og utsatt. Så i går i fullt oljehyre, måtte nattesøvnen reddes og trampolinen ble tatt inn. Shitt for trampolinen, frykten var at den skulle flakse i drivhuset. Heldigvis har det gått fint. Våknet i morges og til min store overaskelse har ett av naboens trær velta noen meter fra drivhuset. Litt av noen krefter som var i sving i natt, ett av espaljeene mine har blåst ned og knekt. Håper været blir litt bedre, har enda stauder som skulle være i jorda. Men kanskje det er i seneste laget.Har ikke helt piffen for tiden, ellers hadde jeg nok stilt opp i hagen i fullt regntøy og trossa været. Er enda ikke kommet meg i jobb, noe som selvsagt er litt selvforskylt. Har blitt litt kresen på mine gamle dager..... Ikke motivert for å ta hva som helst. Håper det skjer noe denne uken.

1 kommentar:

  1. Det var da enda godt at treet falt noen meter fra!

    SvarSlett