07.10.2008

Intervju....

Gikk greit på intervju i dag så da er det bare å vente. Skal på ett helt uventa intervju i morgen. På en jobb jeg har tenkt på i mange år, så kanskje det løsner seg nå. Som selger av utstyr til storhusholdning, helt noe annet enn det jeg har gjort før. Ikke en stilling som er lyst ut, men hos ett firma som vurderer å ansette en til... De mente det var greit å ansette en de kunne lære opp selv, blir biligere enn å ansette en superselger med masse erfaring. Har jo brukt slikt utstyr i jobb tidligere så jeg er ikke helt grønn. Huff jeg kommer ikke til å sove mye i natt nei. Heldigvis kjenner jeg sjefen veldig godt. Jeg ringte ham for å høre om en stilling som var lyst ut i ett annet firma. Ikke greit å skru opp forhåpningene alt for mye, men klarer ikke å la være å tenke på det. Vi har snakket om det før også, men så ble jeg gravid og gravid igjen og igjen. Men nå får det være nok, jeg håper de finner en løsning og går for meg, hadde vært helt konge. Huff det er mye spenning i livet for tiden. Men jammen er det litt artig også. Får legge meg så jeg er på mitt beste i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar