11.09.2008

Deilig vær.



Ja i dag skinner sola, det er da man ser at vi skulle tatt vinduene..... Men det får vente, skal på shopping i dag. Bare håper det er fort gjort, ungene er vekke og jeg skulle vært i hagen. Ellers klør jeg i fingrene, masse jeg skulle gjort ute. Har vært flink i år og tømt potter og vasket dem, det bruker jeg å ta på våren. Ellers har jeg kjøpt litt løker som skal i jorden men det haster ikke så fælt enda.
Hmmmm jeg savner smile fjesene fra hagegal, det blir neste baug å finne ut hvordan jeg skal få dem inn her.
Har fått bytta til meg drueplante i år også det blir spennende gleder meg til den kommer i posten. Naboen har en vanvittig stor plante i drivhuset sitt, og i år var det enorme mengder med druer. Jeg må nok vente en stund på det men det er helt greit.
Må se å finne frem kameraet mitt og få inn litt personlige bilder etterhvert.
Nei da får jeg se å komme i gang, får vaske litt gulv før jeg drar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar