13.02.2009

Litt surr fra meg.

Ute er det 6- og skyfri himmel, skulle pella meg ut av sofaen, vekk fra bloggen og vekk fra gal. Men neida her sitter jeg, skal handle til koldtbord i dag. Huff jeg som ikke liker å handle. Min bestemor blir 70 år og skal ha mat til 26 pers. Helt greit om alt gikk i hus av seg selv. Ellers venter jeg på spirer fra det ene potten etter den andre, skulle kanskje kjøpt en flaske tålmod jeg også. Det blir en travel helg og jeg kommer ikke i gang med noe. Sånn er det bare men jeg kommer alltid i havn.
Ellers har jeg jo tenkt litt på sommeren da, hadde gravemaskin i hagen i høst, så der har jeg en del å ta tak i. Masse stauder som skal i jorda, og om alt spirer og overlever har jeg en fin sommer i vente. Ellers har jeg satt inn annonse på Finn, ønsker å kjøpe pallekarmer og melkespann. Karmene er til grønnsaker og urter og melkespannene er til trappa med sommerblomster i. Ellers tenkte jeg å få tak i noen gamle stoler til å ha blomster i. Men har ikke lyst å betale 300 kr for en stol som skal stå ute og bli ødlagt.
Nei nå surrer jeg, får komme meg i dusjen og bort på Ica, det er like greit å hoppe i det. Det blir nok ikke mye tid til frø på noen dager. Tror jeg......

Ja så har jeg tatt kontakt med NGIR ang binge til hjemme kompost,jeg er ikke komt ut av sofaen enda, gode gud jeg er håpløs thi hi..... prioritering, prioritering.....

3 kommentarer:

  1. Anonym23:06

    Hei Jorun, jeg visste ikke at du er en sånn aktiv blogger! Fin blogg du har, ser du linker inn vår blogg også, det gjør den jo bortimot perfekt. :)

    Har lagt inn abonnement på feeden din, så fra nå av følger vi med! Hils mann og barn fra oss :)

    Leif (+ Anne, som er på jobb...)

    SvarSlett
  2. Anonym23:35

    Fantastisk! Dette har du ikke fortalt mye om! Dermed har du fått en fast leser! Kjempemorsomt! Tenkte sånn på deg i går, da jeg fant en hagebutikk på nettet.

    NÅ MÅ VI SNART TREFFES!!! BASTA BOM!!!!

    JEg er full av imponasje!

    Glad i deg! Veldig!
    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Anonym23:37

    PS! Har kjøpt heklebok! I morgen skal jeg begynne!! :-)
    Anne

    SvarSlett