17.02.2009

Måking i lange baner...


Etter en lang dag på jobb fikk jeg valget mellom å lage middag og å måke. Ja du det var et vanskelig valg. Det ble måking på meg ja. Det er deilig med snø, hadde det nå ikke regnet i mellom snø bygene.Grrrrr
Ellers venter jeg spent på blodbeger spirene, ikke skjedd noe enda (sjekker hver dag). Nå er det bare noen dager siden de kom i jorda så jeg får smøre meg med den berømte tålmodigheten. Sådde canna frø her om dagen, sju stykk som jeg fant i drivhuset. Alle spirte fint etter bare noen få dager, ikke min favoritt men jeg kan ikke kaste frø.
I morgen kveld er det styremøte på jobb, da får jeg svar på om jeg får fast ansettelse eller ikke. Må vel vente til torsdag før jeg får beskjed. Spennende er det jo uansett, får bare håpe det går min vei.
Ellers spirer det rundt om, har litt trøbbel med tomatspirene de dør bare???? Kanskje de får for mye vann????

Så er jeg avslørt som blogger av min aller beste venn og hennes mann. Hei Anne og Leif, fint dere fant veien. Har nok vært litt hemmelig denne bloggen ja! Mye hage så jeg tenkte den ikke var så spennende.
I morgen er det fri, tenkte å bruke dagen på besteforeldrene mine. Han har ikke vært i strøk i det siste, mye inn og ut på sykehuset. De finner ikke noe, men noe må det være. De trenger vel sjåfør og en som kan måke litt for dem.
Ha en strålende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar