17.01.2009


Har fått meg en av disse jeg også. Kjempe koselig det tusen takk til Tone M.
Aner ikke helt hva jeg skal gjøre nå, sende den videre? Ser der er mange som har fått dem både en og to ganger. Legger jeg da bare link til min side eller? Helt grønn som dere skjønner.
Venter spent på frøboksen, såg at Akoen nettop har fått den og skal sende den videre mandag. Da er det vel en til før det blir min tur. Ellers har jeg vært uten strøm i drivhuset noen dager. Kan vel i grunnen være glad at garasjen vår ikke har brent ned. Fikk ikke strøm i drivhuset, kunne ikke skjønne hva det var. Helt til vi dro ut skjøteledningen fra veggen i garasjen. Den ene tappen i støpselet satt fast i veggboksen og det luktet svidd. Plasten på støpselet har smeltet også. Hm får få tak i eletrikkeren, har trekt rør til drivhuset men det ble ikke koblet. Ble litt skremt over synet som møtte meg i garasjen. Tenkte å koble drivhuset på utelysene på terassen, da kan jeg styre alt fra stuen, uten å gå ut.
Ellers en stille og fredelig helg fotball med eldste mann i dag og 2 bursdager i morgen. Så var den helgen over...
Tenker det blir ett deilig glass rødvin på meg i kveld.
Ha en fortsatt fin lørdag!

1 kommentar:

  1. Anonym00:02

    Oj, det der hørtes skummelt ut.
    Godt at dere oppdaget det i tide.

    Ha en fin helg.

    SvarSlett