15.01.2009

Nesten fredag!


I dag er det fredag for meg, lillefredag i hvertfall. Det er ganske deilig å ønske alle god helg å gå hjem etter en vellykket arbeidsdag. Har handlet ferdig, så i morgen satser jeg på fina været. Da blir det drivhusing hele formiddagen, om jeg ser bort fra noen timer med husvask. Har en god del frø som skal i jorden. Gjør ikke noe om det regner i heller, men det blir ekstra motiverende når sola skinner som i dag. Snøklokker og krokkus beg å titte opp her og der så i morgen blir det inspeksjonsrunde. Har desverre ikke klart å få ned allverdens med løker, men noe er det da.

1 kommentar:

  1. Hei Jorun. Jeg er innom bloggen din med ujevne mellomrom og setter stor pris på den. I kveld får du denne bloggutmerkelsen av meg.
    Her: http://mittlillerom.blogspot.com/

    Mvh. ToneM

    SvarSlett