10.12.2008

Alt bra i drivhuset!

Ja jeg er enig med alle i at drivhuset skal være en glede. Det er det selvsagt, men jeg grua meg litt til å gå inn dit. Har ikke vært der på lenge, men jeg var der i dag. Alt stod bra til heldigvis, deilig å gå inn der. Så nå gleder jeg meg skikkelig til å komme igang med frøsådden. Fant nok ikke fotoapparatet der heller, får lete litt. Det er sikkert kjekkere å lese om det er bilder her inne også. Skal egentlig lese nå men jeg må ha meg en runde for å lete etter det hersens apparatet. Takk for alle tilbakemeldinger. Ha en strålende kveld!!!!!

Ha ha fant fotoapparatet, ja da gjett hvor?
Jepp helt riktig i skapet hvor gubben har vært og lett tre ganger før. Men først måtte jo jeg snu opp ned på alt i alle de andre skapene. Tenkte jeg bare skulle ta en ekstra titt for å være helt sikker. Flyttet på en ting, og der lå det. Deilig! det er så irriterende å gå rundt å lete..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar