07.11.2008

Mine tre små var hjemme i dag!!!!!!

Deilig avslappende dag med mine 3 små hjemme. Har snakket med folkehøgskolen i dag så nå beg jeg å jobbe der. Dum som jeg er tror jeg ikke noe før kontrakten er skrevet.
Har hatt en fin dag, vi har fått materialer til å beg på nytt rom til jenta i huset. Det skal bli deilig å få lillegutt på eget rom også, han overtar hennes rom. Så på mandag braker det løs, ikke helt riktig tid nå rett før jul men. Tømreren kunne ikke før så da får det bli sånn.
Har vært i hagen i dag også, raka løv og oppdaget at blodhasselen er rotvelta.De tre små har hjulpet meg og hoppa rundt i løvet.
Det er skikkelig deilig å ha ungene hjemme, duller i pysjen til langt på dag. Ikke noe stress i det hele tatt. I kveld blir det fyr i peisen og hjemmelaget pizza til kvelds. Som vanlig om fredags kvelden slukner nok gubben og jeg i hver vår sofa og går glipp av slutten på krimmen.
Ha en strålende helg!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Det høres ut til å være en trivelig dag med små koselige barn som leker.

    Godt å slukne i sofaen......

    SvarSlett
  2. Og gratulerer med jobb, håpar det blir bra!

    SvarSlett
  3. Anonym11:07

    Lykke til i ny jobb!

    SvarSlett
  4. Takk til dere!
    Gleder meg til å komme i gang. Må få unna datakurset først.

    SvarSlett