10.10.2008

Ting har en tendens til å ta overhånd.....

Skjønner ikke alltid hva jeg driver med selv jeg. I dag hadde jeg bestemt meg for å vaske ned gamle badet vårt. Ja greit nok, så beg jeg med dusjkabinettet. Jeg fant ut at taket var litt skittent og bestemte meg for å beg der istedset. Ja det ene førte til det andre og nå sitter jeg og venter på gubben. Han kommer med maling til meg. Arg att jeg aldri lærer. Blir sikkert ikke ferdig før i kveld, for tar jeg taket må jeg ta listene, og vinduet,og døren? Ja det baller nok bare på seg. Da har jeg jobb den stunden, kan jo la det være. Men da kommer jeg bare til å ergre meg over at det ikke er gjort. Like greit å hoppe i det. Gubben blir litt frustrert men er nok glad han må på jobb igjen..... Fritidsproblemer kan man vel kalle det.

3 kommentarer:

  1. He, he, skulle ha vasket badet jeg også. Men vet sannelig ikke om jeg tør. ;-)
    Nydelig bilde du har i headingen din.

    SvarSlett
  2. Jeg får endelig ikke håpe at det du har smitter gjennom bloggen:-) Jeg sitter her og vurderer å vaske badet og jeg har ikke lyst til å male!!!

    SvarSlett
  3. Ikke smittsomt i det hele tatt. Eller kanskje mannen er blitt imun ha ha... Det ble utrolig mye bedre. Jeg angrer ikke. Tok ikke så lang tid som jeg fryktet.

    SvarSlett