01.10.2008

Nydelig vær om ikke annet!!!!


Ja ja været er i hvertfall flott. Nå har fruen ringt for 5 gang på en jobb som hun har søkt på. Nå beg jeg å føle meg litt kokko. Det var siste gang, trur eg. Thi hi, har ikke ringt samme pers hver gang da. Jeg vet jeg ikke er den eneste som ringer heller. Men svaret var "ja nei altså vi har det så travelt og vi har ikke kommet gjennom bunken enda" Så bra for meg da, så lenge det er liv er det håp.
Det er ganske befriende å skrive litt når man er frustrert. Man slipper å lesse venner og bekjente ned med ens til tider negative tanker. Som jeg desverre får av å gå sånn. Ja ja ferdig med det for i dag.
Nydelig vær, så etter en lettere husvask må vi i skogen en tur, skal ta med fotoapparatet og legge inn bilder senere . Er så heldig at det bare er å trakke rett utfobi så er det mange fine stier å gå. Ha en strålende dag da!!! Det skal ihvertfall jeg .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar