22.02.2009

Ryddet i drivhuset i dag, det trengtes for å si det mildt. Har i grunnen bare vært ute og rota for så å komme meg inn igjen. Mildere ute nå, det meste av snøen har regna bort. Roger er på fotball, ungene sover så nå lurer jeg på å snike meg ut igjen. Har fått fikset ovnen der ute, så nå tror jeg det er tid for å få flyttet ut enda mer. Får bare håpe det ikke kommer mer frost og snø. Ellers måtte jeg en tur på Plantasjen i dag, lenge side sist. De hadde ikke fått inn stiklinger enda, men vi får vel ett flygeblad når den tid kommer.
Da tror jeg jeg må ut og kose meg litt til.
Ha en fin kveld.

2 kommentarer:

  1. Anonym20:45

    For et helt fantastisk bilde du har i toppen av bloggen din! :) Wow!

    SvarSlett
  2. Ja jeg må si meg enig, ikke mitt desverre.
    Hang med på maskinen da jeg fikk den....

    SvarSlett