10.09.2008

Stor vask!!!


Ja i går ble endelig drivhuset vasket, både ute og inne. Har gruet meg litt til å ta fatt, men det gikk kjappere enn forventet. Brukte grønnsåpe og salmiakk. Spylte ned med høgtrykkspyleren, så nå er vi klar for vinter isolering..... Da jeg hadde spyleren fremme tok jeg like godt bodtaket og gressklipperen. Spylte vekk dritten på stene utenfor drivhuset også. Skikkelig effektiv i går altså. Været var deilig så alle sengene fikk rent på seg også, men i dag ja så regner det og energien har visst regnet vekk den også. Får få fingen ut og komme igang.

2 kommentarer:

  1. Flott blog du har fått, og flink er du som allerede har vasket drivhuset.

    SvarSlett
  2. Jo takker for det har fått ny pc så det er dårlig med bilder enda.Den gamle har kolapsa så jeg får ikke flyttet de over hit. Jeg må ta alt jeg kan nå, er hjemme for tiden og det er uvisst når jeg kommer i jobb. Så da må jeg være litt effektiv nå.

    SvarSlett